donderdag 15 december 2011

What's for dinner?

Door keiharde regen op de fiets vanochtend was een regenbroek helaas niet te vermijden. Het gevolg hiervan was echter dat ik met een kokerrok en regenbroek moest gaan fietsen, deze combinatie is zeker niet aan te raden. Op de terugweg was er helaas een meningsverschil met de fiets waardoor ik prompt om mijn derrière gevallen ben. Hierdoor is mijn kokerrok tot mijn grote spijt niet meer intact en zit er een pleister op mijn achterwerk. Na deze rampspoed verdien je niks anders dan eten. Zoals mijn moeder altijd zei als ik weer eens gevallen was 'We plakken er een snoepje op'. (uit ervaring kan ik je vertellen dat het werkt!). Dus mensen, probeer mij te troosten door te vertellen wat er vanavond op jullie bord ligt. En onthoud: drive safe!

1 opmerking: