dinsdag 6 maart 2012

We're gonna party, like it's your birthday!

Vandaag is de dag dat ik mezelf meerderjarig mag noemen want... ik ben 18 geworden vandaag. Als je jarig bent krijg je natuurlijk allemaal cadeautjes (zoals een héél leuk t-shirt van je vriendinnen) maar het is ook leuk om iets te geven. Het is moeilijk om jullie allemaal een stukje taart te geven ofzo dus daarom geef ik jullie maar een enorm gaaf nieuwtje, namelijk: 22 maart is Vogue Nederland overal te koop! Hoe leuk is dat?! 
Hopelijk kunnen jullie mijn traktatie op prijs stellen. Voor meer informatie kun je op www.vogue.nl kijken. 
Sorry voor het enorme aantal uitroeptekens!!!


P.S Hieronder zie je het shirt dat ik gekregen heb van mijn vriendinnen.


P.P.S Even voor de duidelijkheid, het duurt nog 16 nachtjes voordat Vogue Nederland in de winkel ligt.


Image 1 of Eleven Paris Mona T-Shirt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten